Isabelle

Nyårslöfte 2018

2018 Permalink0
Jag har funderat lite på det här med nyårslöfte. För nåt år sen hade jag alltid tre stycken. Och oftast var dom rätt "lätta" att uppfylla. Nu känns livet mer begränsat.  man jobbar, lagar mat och sover typ. Både jag och Daniel är dåliga på att faktist göra saker. Så jag har kommit fram till några löften som jsg tror gör livet lite mer, kul igen. (Återigen, missförstå mig inte, livet är kul, men begränsat)

  • Ta hand om mig själv. Jag är konstant trött och har på senaste tiden fått ont i magen. Så ett löfte jag har till mig själv är att må bra. Sluta stressa, äta bra och träna. 
  • Tacka ja. Eftersom jsg känt mig såå trött de senaste månaderna har jsg blivit dålig på att tacka ja när någon vill fika eller liknande, det blir ändringar på det!
  • Ta vara på helgerna! Göra något kul! Åka iväg någonstans, gå promenad , vad som helst egentligen! 
  • Skaffa ett jobb. Så vår resa i augusti blir topp! 
Dessa är iaf de jag ska jobba på. 
Nu ska jag ta tag i pluggandet, för jag har otroligt mycket att göra. 

Puss och kram 
(null)

Till top