Isabelle

Helg!

2018 Permalink1
Haft en riktigt bra helg! Jag älskar helger när man gör allt man borde göra på en helg. 

I fredags när Daniel kom hem så började jag fixa med mat. Är det något jag tycker om så är det att laga mat. Det blev en carbonara och chokladbollar till efterätt 😋 det blev en lugn och skön fredagkväll där vi endast kollade på tv och somnade rätt tidigt, skööönt. 
(null)

(null)
 
På lördagen vaknade vi efter en lång sovmorgon. Vi drog oss lite innan vi hjälptes åt att fixa en sen frukost. Sedan fixade vi till oss för att åka till mormor i Storå. Hon fyllde år när vi var i sälen så vi hade inte firar henne ännu. Så vi fikade med henne och läste i en "boken om mig" bok som hon har. OCh fick reda på att mormors farfars far är tysk. Spännande. 
Efter en stund kom även min bror med lina, meja och Rocky. Jag och Meja busade så både hon och jag kved av skratt. Hon är på riktigt den roligaste jag känner. 

Vi blev klar rätt länge innan vi skyndade hem till Örebro för att hämta Elina och åka och köpa pizza. Även Marcus kom förbi. Så vi åt pizza , drack vin och spelade spel. Otroligt rolig kväll. jag Marcus och Danne drog även till pitchers och där träffade vi lite andra vänner. Marcus sov sedan kvar här och vi somnade nog vid 5 tiden😴 
(null)

(null)

(null)

Vi vaknade på söndagen av att Marcus väckte oss och sa hejdå. Vi kramade om honom men somnade om efteråt och sov till 1! Vi bytte sängen mot soffan och beställde online pizza och sen kollade vi på filmer och mös. Vi båda var lite halv bakis men ibland är en heldag i soffan det bästa som finns!  

Nu har jag vart vaken sen kl 6 för är lite stressad över seminariet i var idag. Har nämligen inte gjort klart uppgiften, men är på god väg nu så känns helt okej ändå 😊 (trots att jag tappat motiveringen till att plugga nu..) 
Denna dam gör det inte så mycket lättare heller 😴😍
(null)
 
Hörs sen!
#1 - - Isa Bylund:

Alltså vilken maaathelg, allt ser perf ut <3

Till top