Isabelle

Goodbye 2017

2018 Permalink0
I flera veckor, eller kanske till och med månader har jag funderat på att börja blogga igen, och nu känner jag att jag har saknat att skriva av mig. Även om jag kände mycket press när jag bodde i USA så har jag saknat att ha min dagbok så här. Nu kommer det ju inte vara lika mycket press, eftersom mitt liv inte är lika spännande som det var för några år sedan. Nu har jag verkligen fastnat i det där livet jag var så rädd för när jag bodde i USA. Men det är inte så illa som det verkade. Jag trivs med mitt liv, så länge jag har något att längta till. Just nu längtar jag till min och Daniels semester i Augusti. Då jag äntligen får ta med mig honom tillbaka till Savannah och visa allt jag var med. 
 
Annars mår jag bra. Jag har insett att folk som är energitjuvar inte förtjänar varken min tid eller energi och jag vet vilka vänner jag har. Jag har en underbar pojkvän, en mega fin lägenhet och vår fina lilla kisse (som älskar att sova lika mycket som hennes husse). Så jag inser att lägga energi på människor som trycker ner och vill ha dramatik genom att prata bakom ryggar inte förtjänar min tid. Jag har det senaste dygnet omgett mig med människor som stärker mig och som ger livet en liten glädjestråle. Och det är det jag behöver. Och det är det jag sak fortsätta med under 2018, utan dessa energitjuvar! (bitterhet och avundsjuka är en så dålig mix i personligheten)
 
Hur som helst, nu släpper jag det! 2017 har vart ett sån bra år! Jag har tillbringat det med mina bästa vänner, min fina Daniel och världens bästa familj. Och det ska jag fortsätta med under 2018. Om man ska försöka punktera höjdpunkterna på 2017 så ser det nog ut såhär:
 
  • Min 25årsdag. Den firade jag i två dagar, en dag med min familj och en dag med mina vänner. och vilka fester det var! verkligen så kul! Här är en bild från firandet på förfesten med mina vänner.
  • Vår resa till Grekland! Oj vilken underbar vecka jag och min kärlek hade! <3
 
  • Vår flytt till vår nya fina lägenhet! Trivs såååå bra här!!
     
  • Men det absolut bästa måste vara valet att skaffa Lily! Vår älskade lilla kisse som alltid vill vara nära och mysa. 
     
     
  • Sen började jag även att studera! Äntligen. Bra mycket svårare än jag föreställt mig men jag kämpar på . och jag hade en såå bra intriduktion med ett sånt bra gäng! 
     
     
    Sen var det bra mycket mer underbara saker som hände! Och jag hade verkligen ett sånt bra år. Nu tänker jag se till att 2018 blir minst lika bra! Gott nytt år på er! <3
 
 
 
Till top