Isabelle

Savannah!

My second au pair year, my au pair year Permalink0
Gissa om jag var lycklig när jag klev på planet till Savannah.. Jag brydde mig inte ens om att jag satt LÄNGTS bak. Jag var bara så lycklig! Fick en fönsterplats ändå. 
När jag landade var jag så otroligt taggad. Jag skulle träffa min familj igen! Dock hade barnen ingen aning om att jag skulle komma! Vilket gjorde det hela ännu roligare! När jag kom upp så var hela familjen där! Det tog ett tag för barnen att inse att det var jag, men när de väl förstod det fick jag stora kramar. Det var så himla härligt att vara med dom igen. Och känslan av att vara med stora barn igen.. Vad jag saknat dom. Jessica och Christian lämnade aldrig min sida. 
Vi åkte till Savannah för att äta på spankys , deras favorit restaurang nere vid river street (även Brians) Och jag kunde verkligen inte sluta le. Jag var tillbaka i Savannah. Den känslan var otrolig. 
Savannah kommer nog alltid vara min favorit stad. Efter lunch kollade vi runt lite innan vi åkte hem. Nu var det lika spännande och se om hunden Savannah kände igen mig. Jag nästan sprang in i huset när vi kom dit. Först var hon lite tveksam, Men sen vart hon sitt vanliga jag och satte sig i mitt knä och gosade precis som vanligt. Jag var hemma! 
 
Fredagen spenderades alltså hemma på Knowles Island (vart min familj bor) Det var så konstigt att vara tillbaka till stället jag bott på i ett år. Jag kände mig inte som en au pair dock, jag kände mig som familj <3
Barnen och jag spelade tvspel resten av kvällen och sedan åt vi spagetti wheal permasshan! en otroligt god rätt Christy gör. Vad jag saknat hennes mat.. Sedan kollade jag på ninja turtels med barnen innan jag somnade bredvid Jessica. 
 
 
På lördagen blev jag och Jessica väckt av Christy för Jessica hade träning så dom åkte iväg. Jag gick ner och duschade och drack kaffe. Sedan följde jag med Christy för att häma Jessica och JC från deras träning. Jag såg fram emot att träffa alla mammor, men jag träffade bara en. Vilket var kul det oxå. Vi småpratade lite innan jag och barnen åkte hem. Vi åkte ut med golfbilen för att leta hajtänder och sedan tog vi bilen och åkte och shoppade julklappar. Sedan pizza till middag och avslutade med bio, night at the museum 3. Vilket vi alla tyckte var en bra film! Var hemma vid 10 och då somnade vi snabbt alla 4.. 
 
På söndagen vaknade jag tidigt och var otroligt taggad!! Idag skulle jag träffa Brian! Åh svävade på moln. Jag gick ner och hoppade in i duschen. Först var det dags för kyrka! vilket jag såg fram emot. Saknat att bara gå till kyrkan. Kyrkan gick snabbt och utanför satt sedan Brian och väntade på mig. Åh var så glad att se honom! =)
 
 
 
Mer i ett nytt inlägg =)
Till top