Isabelle

Do it for the future!

My second au pair year Permalink0
När jag var i Savannah och promenerade med Brian så berättade jag att jag gett upp med bloggandet. "varför då?" undrade han. "för det är bara stressigt att veta att jag måste uppdatera och jag får panik när jag vet att jag inte uppdaterat på länge" . "ja, det är ju sant.. Men det är ju ändå kul att gå tillbaka i framtiden. Jag hade velat gått tillbaka och läst om vad jag gjort om jag kunde. Men jag kan inte"
- Dom orden fick mig att ändra mig. Jag kanske inte kommer bli nästa topp bloggaren. Men detta är min dagbok. Visserligen en öppen dagbok, men fortfarande min. Jag ska göra detta för mig. Inte för dig som läser. Även om jag vet att du tycker det är intressant att läsa om mig ( och ni vet ju hur mycket jag älskar uppmärksamhet) Så jag ger väl det en chans till =)
 
So, here we go! 
 
 
Till top