Isabelle

Helgen!

My second au pair year Permalink0
Haft en riktigt skön helg. Som gått väldigt fort. I fredags efter jobbet så gick jag hem till pappa och grillade med honom , brorsan och lina. Sedan kom Sara och Emma dit och drack lite vin med mig. Sedan gick vi till Palmas och hängde innan jag och Sara tog sällskap hem. 




På lördagen tog jag en lång välbehövlig sovmorgon. Brorsan ringde vid lunch och undrade om jag kunde ta Rocky medans han och pappa skulle se drag racing. Så jag hämtade upp honom och hade honom halva dagen, så himla mysigt! Tog med han och åkte till mamma och Roger där han busade med simba. Lina kom och hämtade Rocky och jag la mig i poolen resten av dagen. På kvällen skjutsade jag mamma och Roger på fest så jag var hemma hos dom med simba och åt massor av gott.
Skönt med en lugn kväll. 









Idag så har jag hängt med mamma Hela dagen. Och så hängde jag med pappa när han åt pizza. Jag köpte med mig sushi och åt det hemma sen. 
Nu sitter jag och kollar på jurrasic world! Grym film ! 👌🏼


Till top