Isabelle

Bättre dag!

My second au pair year Permalink0
Efter mitt otroligt deprimerande inlägg jag skrev sist så fick jag några riktigt bra nyheter. Inte världens största, men gjorde hela min dag. Nämligen det här: 

 
Snacka om att jag blev glad! Jag som verkligen behöver en och nu har jag gjort en egen design! Kommer bli så fin! 
Vart så chockad att jag vann! Men otroligt glad! 

Så idag har jag vart på bra humör hela dagen. Jobbet flöt på bra och vi slutade vid 1. bara tidiga dagar nu för tiden tyvärr. Skönt att ta vara på solen , men vill ha mer pengar haha.

Eftwr jobbet åkte jag hem och åt lunch. Sedan cyklade jag ner till pappa och Karina men dom var inte hemma så cyklade hem igen. Tog en promenad till affären och köpte grejer för en kladdkaka som jag var galet sugen på😋 sedan ringde pappa och sa att dom var hemma så tog en Springtur till dom, fick för mig att springa runt sjön så gjorde det 💪🏼 sedan satt jag och tog igen lite tid med Karina innan hon drog med mig på 75 min yoga. Och nu är jag hemma. 
Så idag har jag vart aktiv, cyklat till och från jobbet, cyklat fram och tillbaka till pappa och Karina, promenerat till affären fram och tillbaka, sprang 7 km, yoga i 75 min och så promenad hem. Och då är inte mitt jobb ett sitta stilla jobb. Så vart aktiv sen 7 imorse. Förtjänar helg så himla mycket alltså! Ska bara götta mig och ha det bra! 





Är så vackert runt sjön! 

Och så här ser min nya kalender ut! Jag valde ett citat från en gammal tjejfilm haha, men det tilltalar mig så himla mycket! Speciellt när det var så många som inte trodde jag skulle klara av att vara i USA ett år (haha var där två år sukkasss) bild nr 1 är när jag står vid strandkanten vid tybee och kollar på delfiner som leker. Då jag var helt ny i ett främmande land. Bild två är på fontänen i Savannah. Min absoluta favorit plats. Och bild 3 visar så tydligt hur jag var mitt andra år. Mer självsäker, glad att utforska USA och kroppen har aldrig mått så bra! 

Ska visa kalendern sen när den kommer! Tror den blir super ✌🏼️😁


Till top