Isabelle

Vilken underbar helg!

My second au pair year Permalink0
Jag hade verkligen en så bra helg. I fredags gick jag på bio med Louise. Vi såg den nya fast and the furious. Jsg har ju Aldrig vart ett fan av dom, men Gud vad bra denna var. Jag skrattade så jag nästan svimmade ibland. Och grät så mycket på slutet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Dom hade gjort en så fin hyllning till Paul walker (en av skådisarna som dog efter halva filmen var gjord. Hans bror gjorde sista delen, men med hjälp av Photoshop så tror man Paul walker är med i hela) 
Dom hade verkligen gjort det så fint och jag får tårar i ögonen så fort jag tänker på det. Det var även en sån där liggbio där man kan ta ner sättet helt och ligga ned, helt underbart. 
efter filmen blev det hem och godnatt! 

Köpte även en "liten" Cola!

På lördagen åkte jag in på zoot med min familj. Jag skulle göra kursen och dom skulle hänga med mig. Dock så vart tjejerna trötta efter 5 min så jag gjorde allt själv istället. Vädret var mega härligt verkligen. 







Älskar alla rosa träd överallt! 

Efter jag var klar tog jag metron för att möta upp Lisen och Anna. det var en gratis konsert i dc på lördagen som Usher, Will I Am, train, fall out boy och många fler spelade på. Vi låg på en filt och kollade på artisterna. Kan lätt säga att det var en av de bättre konserterna jag vart på. Gratis och jsg kunde ligga på en filt och njuta! Lovely!












Sedan kom lisens svenska kompis Sebastian och hängde med oss , jävligt trevlig grabb (tur för han, annars hade han förstört min sons namn! Älskar namnet Sebastian!) 

Vi åt på en svin dyr resturang. Jag tog bara en förrätt , dom hade verkligen galna priser. Sen gick vi och tog några drinkar. Träffade några andra som vi spelade heads up med. Sjukt kul! Vi gick och dansa lite innan jag och Lisen åkte hem! Somnade närmare 3 tiden. 







Söndagen var hemsk. Eller börjar jag bli gammal? Jag mådde så dåligt. Anledningen till varför jag inte dricker längre.. 

Idag var hag piggare, tur det med tanke på att det var jobbdag. Min sista vecka , galet! 

Kommer sakna dessa jobbdagarna..

Nu ikv satt jag ute och njöt av en egengjord kycklig sallad , bästa! 

20 min efter den här bilden så vart vädret GALET! Äskade som fan! Jag älskar åska. Jag var rädd när jag var yngre men nu gillar jag det!:) 

Nej nu måste jag sova! Börjar 5:45 imorgon! Extra money is the best! 

Pussgodnatt!
Till top