Isabelle

Sunny day!

My second au pair year Permalink0
Vilken otroligt bra dag jag hade igår! Började med att jag gjorde frukost åt tjejerna sedan satt jag på balkongen och hängde. Idag var det ruskigt fint väder så hela hänger gick ner till stranden. Likaså jag. Åh vad skönt det var. Vi såg till och med några delfiner! Häftigt! 


Men, såklart brände jag mig.. Haha.. Tänkte ju att solen inte tar så mycket. Jo tjena. Helt röd runt högra axeln. Jag som aldrig bränner mig. Får skylla mig själv där. 
Så här snygg var jag igår kväll! 

Efter lunch firade vi barnens farmor som fyllde år med lite (läs mycket) cupcakes. Dom var farligt goda alltså! 

Sedan gjorde tjejerna jag och deras farmor några påskägg . 
Och efter det tog Jag det lugnt gick ut till stranden igen men det hade börjat blåsa så det nästan gjorde ont. Så Jag gick in och kollade lite One Three Hill istället. Behövde nog vila min brända kropp haha. 

Sen var det dags för middag, till min lycka blev det seafood! Musslor, ostron, räkor, fisk. Det var så gott! Och rött vin till det! Mums! 

Sen hoppade vi i jacuzzin en bra stund. Vi diskuterade stjärnor (är jag den enda som hört att norrstjärnan är den som lyser starkast?!) och jag lärde dom svenska. Så nu kan Nicholas , som är en handikappad grabb, säga "kan jag få en öl tack" fel fritt! Var nästan förvånad hur bra han sa Det. 

Nu ligger jag i sängen och drar mig , ledig idag! Knappt jobbet på hela veckan men ändå skönt att veta att jag har en hel dag för mig själv :) 




Till top