Isabelle

I'm not ready to leave them..

My second au pair year Permalink1
Det är svårt att tänka sig att om några få dagar är det över här. Jag ska lämna mina tre tjejer. Det kanske låter galet, men jag älskar dom så. Jag har verkligen fallit för dom. Hur ska jag kunna lämna dom.. Jag vet inte. Detta kommer vara så sjukt svårt, svårare än tidigare faktist. Dessa tre tjejer har visat mig världen ur deras syn vikel. Hur allt , verkligen allt är otroligt på sitt sätt. Jag älskar att hitta på historier med dom. De har stora nyfikna ögon när jag berättar om mr fox och ekorren. 
Jag vill inte lämna dom, jsg verkligen vill inte. Pratade med nya au pairen idag och jag sa till henne att Jah var avundsjuk att hon får minst ett år med dessa tjejer. Tänk om jag kunde va kvar. Bara en liten stund till. 
Jag vill att Elizabeth ska ta tag i min sen och bara krama Om den när jag knäpper hennes jacka, jag vill att Gudrun ska berätta allt om hennes låtsas bröllop medans hon ligger i min famn (hon ska gifta sig med sin idol) och jag vill sitta i soffan med Catherine som säger "My isabelly" .. 

.., mina tre tjejer. Jag älskar er så. Kommer alltid alltid alltid finnas vid er. 

Tänk att så stora känslor kan komma på bara 5 månader . 
❤️❤️




Time for a new adventure 


#1 - - Anonym:

Plutta, de kommer att sakna dig med. Men tänk på vad du får nu när du kommer hem...

Till top