Isabelle

Fredag!

My second au pair year Permalink0
Igår var en halv dålig dag, eller halv bra. Vet inte hur man ska forma den. Jag jag ångest för min taxa och pengar och hotell i Miami och jobb i Svergie. Jag hoppas detta är en läxa till mih själv, skjut inte upp allt. Taxan är iaf betald nu, och dom flesta hotell bokade. Bara en natt på key west och så en natt innan Brian kommer som vi måste boka. Har även skickat in ansökan till de ställen jag hittade mail adress till, ska fortsätta med det på söndag. Packningen går långsamt men jag kommer nånstans .. Hoppas jag. Mardröm. 

Har iaf semestern i maj att se fram emot! Igår hittade jag och brorsan ett hotell på Miami Beach, centralt! Till ett ok pris! Eller om man jämför med alla andra hotell så var detta svin billigt. Dom flesta ligger på 1400 dollar för 4 nätter. 

Så nu börjar jag äntligen lugna mig lite.. Men som sagt läxa lärd. 

... OCH mycket är till hjälp Av min mamma. Utan henne hade jag legat i fosterställning och gråtit. Tack för du alltid ställer upp! Världens bästa mamma <3

Annars så hade Elizabeth en riktigt Isabelle-dag. Hon lämnade mig inte nån gång. Ville heldt bli buren och bara vara nära. Jag tror hon börjar förstå att om 10 dagar åker jag. Min älskade tjej.. Detta är så hårt! 

Nu sitter jag i soffan och väntar på att Elizabeth ska vakna. Tvillingarna är redan uppe och kollar på tinkerbell. Började 6 imorse. Lagom trött, men behöver all över tid jag kan få. 

Ikväll blir det nog. Bio med Louise och imorgon zoo och dc. Söndag vet jsg inte än, har ett lcc möte men inte ett dugg sugen. Sen middag på söndag kväll.

Älskar dig mamma!

Till top