Awesome weekend!

Isabelle Andersson / 10 September, 2014 - 07:14 / My second au pair year

Förra veckan var som vanligt. Inte många knop gjorda. Förutom att min fina vän Vanessa från Savannah var här! Var helt överlycklig över att jag fick träffa henne. Vi åt middag hon och jag med Emma och Vanessas vän Patrik. Sedan kollade vi på bron innan jag skjutsade dom till bussen. Jag saknar henne redan!

Helgen var dock perfekt. En riktigt skön helg. Började med fredag då jag jobbade, men Emma kom hit och kollade på film med mig så hade en liten tjejkväll med henne. På lördagen jobbade jag från 7-2 men vi åkte till stranden och jag fick testa på att surfa för första gången. Jisses vad svårt det är alltså.

Efter att vi kom hem så kom Emma hit och vi gick och åt lite middag innan vi gjorde oss i ordning för att gå ut. Eddy hämtade oss och vi åkte till San Rafael. Vi var inte mega impade på kvällen och vi var hemma tidigt. Men vi behövde en kväll tillsammans bara hon och jag.

På söndagen så jobbade jag igen från 9-2 . Jag skjutsade hem Emma och sedan mötte jag upp familjen på på discovery museumet som jag och brody hängde på ett tag. När jag sen var ledig så tog jag och Emma en liten hike och sedan spenderade jag lite tid med Jon innan jag åkte hem och sov.

På måndagen så kom Filip och Mattias och hämtade mig vid 11! sjukt kul att träffa lite Linde killar. Hängde med dom hela dagen, och vi drog även ut i stan. Vi drack , kollade runt och hade det kul.
Idag vaknade vi upp vid 11 och vi åkte tillbaka till Marin. Vi åt lite sen skjutsade dom hem mig. Jag tog en liten pw innan jag hoppade på jobb med 2 andra barn som jag har hand om på tisdagar. Inge jobbigt och jag får lite extra cash.
Annars har jag hängt på gymmet och bara softat idag. Tisdagar är i stort sett mina lediga dagar nu .

tog dom till gungan och filip fick för sig att klättra.

Sen tog jag dom till bron , med en ny utsikt. så vackert.
beställde coronaritas! skumt, men gott!