Isabelle

Have a good Friday! =)

my au pair year Permalink0
Hej! 
 
Tänkte bara hoppa in och säga Glad Fredag! :) Jag sitter uppe i mitt rum med en liten sjuk tjej. Skypade med mormor, morfar och mamma imorse. och när jag gick in i huset så möttes jag av en sjuk Jessica. Dock verkar hon bättre, så vi hoppas på att hon kan spela ikväll (match i Baseball! =) )
 
Men som sagt, jag måste åka nu och hämta de andra två! Vi hörs senare i helgen om jag får tid. Ikväll är det bio och imorgon jobb i några timmar, sen vet jag faktist inte. Träffa mina vänner i Sav. Var ett tag sen =) Och på söndag är det dags för möte igen! 
 
 
Ser ni sjuklingen som ligger i sängen.. ? :) gullunge.. Måste dock tvinga ut henne eftersom jag åker iväg. 
Jess ville så gärna att Savannah skulle komma upp oxå. haha! inte lika populärt!
 
Hörs sen!
Till top