Isabelle

2 weeks...

my au pair year Permalink0
Hej kompisar! Har ni saknat mig ? 2 veckor utan bloggning.. Om jag ska vara ärligt har jag haft några gånger då jag haft tid att blogga. Men jag har bara fått stressanfall. Är så mycket bilder osv som jag ska lägga upp. jag vet att de flesta som läser min blogg bara är nöjda med att veta att jag mår bra, men jag vill så gärna visa er allt! =) 
 
Så.. två veckor.. Det känns som det vart 2 månader. Det har hänt SÅ mycket på dessa TVÅ veckor. Hampus har vart här, hade världens bästa helg/vecka med honom och så Disney world (Dream come true) Så med de två stora saker har massor med små saker hänt, Så jag gissar på att jag har över 600 bilder att kolla igenom osv.. Men det kommer! =) Nu är jag tillbaka till mina lediga förmiddagar (äntligen!) Så ska rensa allt ikv om jag inte allt för trött, och sedan lägga upp lite inlägg imorgon =)
 
Men kan ju berätta lite iaf. Igår var det St. Patricks day här i Amerika. Jag förstår inte hur det kan vara så stort här. Men det är det . Savannah är typ trejde i USA med störst firande .. Hur som helst, det regnade hela dagen. Så det var väl inte den roligaste dagen. Att försöka hålla koll på 3 ungar som är på olika ställen i en dag i regn är inte det roligaste.. Men nu har jag iaf upplevt min första st. patricks day =) Hoppas på att nästa år blir lite mer fartfylld och förhoppningsvis SOL!! =)
Tyvärr inga bilder alls från dagen.. Men kan bjuda på lite favoriter från Disney world! =)
 
Till top