Isabelle

Good day!

My second au pair year Permalink0
Vilken bra dag jag haft! (jag ska visa lite bilder och berätta om Tahoe sen) 
 
Jag vaknade vid 8 av en natt med otrolig skön sömn. Jag drog mig till 9 och hoppade in i duschen och gjorde en snabb frukost. Åkte sedan för att göra mitt körkorts test, som jag klarade  =) Så nu har jag ett Cali körkort. coolt! Efter det åkte jag och köpte en välförtjänad kaffe på starbucks. Kommer knappt ihåg senast jag gjorde det. Jag åkte hem och skypade med Mamma ett tag och sedan åkte jag till affären för att köpa på saker till kanelbullar som jag tänkte göra. Jag stannade även till vid gymmet för att prata lite med Jon. Kom hem och började med bullarna, Vilket inte var det enklaste att göra ensam haha. Men dom vart bra. Och så fick jag skypa lite med tess under tiden =)
 
Efter bullarna var klara så åt jag pizza med familjen och hängde med dom i solen lite grann. Runt halv 8 kom Sofie och hämtade upp mig och vi åkte till gymmet. Jag skadade knät i Tahoe , så jag kan inte riktigt gå all in. Men jag körde arm istället. Och jag hade faktist ett riktigt bra pass. Jag gillar verkligen att alla är så pass softa på gymmet. Mestadels så pratar och skrattar vi. Men vi får en hel del gjort oxå. När vi började med situps och grejer så kom Jon och ville visa oss crossfit stället. Han ville se om vi kunde klättra upp för repet som hänger från taket. Mitt första försök failade, och mitt andra så kom jag halvvägs innan jag började garva. Vi gick tillbaka in och då kom Peter och pratade med oss, han är en PT så jag berättade att jag inte riktigt visste vart jag skulle sätta fötterna. Så han gick ut med oss igen och skulle visa, men han fick inte kläm på det. Så medans han och Sofie diskuterade om hur de skulle göra så lyckades jag klättra hela vägen till toppen! Jag var så otroligt stolt över mig själv! Jag trodde jag aldrig skulle klara av det. Snacka om att mina armar börjar bli starka! =) Nu är jag återigen taggad för att komma till gymmet igen! 
 
Snacka om att det  hjälper att ha kompisar på gymmet =)
 
Nu kom jag nyss hem så tänkte ta det lungt resten av kvällen. Planerna var att jag skulle träffa Emma och hennes finska familj ikv, men träningen gick över tiden haha.
 
fick mitt efterlängtade paket från H&M. Lite som julafton =)
 
Ska göra en hiking klass imorgon och jag måste skriva på att jag vet om riskerna, Var lite läskigt att de står döden .. haha. 
 
Så här ser det ut på gymmet, Alla killarna framför tvn .. haha!
 
Jag och Jon på gymmet när jag hälsade på honom!
 
Bullbak! =)
 
Jag förstår inte hur jag fick dom så stora.. haha!
 
Häng i solen!
 
Gjorde en fläta och tog en bild.. haha så random
 
 
Till top