Isabelle

Work hard!

My second au pair year Permalink0
Mycket jobb och mycket som händer just nu.. Så det var otroligt skönt att bli dragen till gymmet av Emma! 
//Its alot going on right now.. So it was so nice that Emma draged me to the gym w her! 
 
Leka med bollar är alltid kul! jag skrattar så jag gråter varje gång. Jag gråter nästan mer när jag tränar med dom. Fyyyy faaaan vad det tar.. 
// playing with balls is always fun! I laugh so hard that im almost crying. I cry more when I do work outs w them.. Daaaamn they are rough.. 
Jag var så här glad att Emma var med mig igen!
 // I was this happy that Emma was w me again!
 
Emma var så här glad att hon var med mig igen..
//Emma was this happy that she was with me again..
 
Vi tränar också. Jag lovar. Vi gillar bara att ha kul också! 
//We do workout.. I promise. we just like to have fun too!
 
 
Igår var jag och såg Jump street 22 med Tanja och Emma. Guuud så bra den var. Jag skrattade högt och länge. Jag behövde lite skratt . Efter det körde vi hem Jon efter han jobbat och sedan tjejerna. Var hemma vid 11 så somnade fort. 
 
Ska sova nu med för jag har haft brody i stort sett hela dagen, och kommer ha han imorgon med! 
 
 Så godnatt!
 
// yesterday I went to see 22 jump street with Emma and Tanja. And maah gaad it was so good! I laughed hard and long. Really needed some funtime. After that we drove Jon home from his work and then we all went home. I was in bed at 11 and I feel asleep so fast.
 
Gonna jump in bed now. Had brody today and I'll have him tomorrow again.
So goodnight! 
Till top