Isabelle

life is good!

My second au pair year Permalink0
Mitt liv går typ ut på att träna nu för tiden . Och jag mår sååå bra av det. Häromdagen åt jag en kaka hos min kompis och magen svällde typ direkt upp haha. Plus att den smakade inte bra alls. Den ändå chokladen jag äter är mörk choklad , och frukt och nötter har blivit min dagliga snacks. 
 
I måndags iallefall hade jag en ledig dag. Jag hade en plan, och det var att sola. Tror ni det gick bra? nope, ingen sol SÅKLART. Men vilket var lite bra, fick mig en städardag. Vid halv 5 tog jag min gymväska och sprang till gymmet. Hela vägen sprang jag. Jag gjorde även den där hoppningen på rött ljus. Var alldeles röd när jag väl kom fram till gymmet. haha. Jag chillade då ett tag innan jag sprang mer och sen när Emma kom så körde vi styrka ett tag. Så jag var sammanlagt på gymmet från 5 till halv 9. Och då sprang jag även till gymmet. haha
lite röd efter att sprungit till gymmet 
 
på tisdagen var jag halvdags ledig. Så jag hade brody från halv 2 till halv 6. Så vi lekte ute mestadels av tiden. Jag lärde honom göra "fjärils målningar" som han älskade . 
 
brodys tavla!
in action! 
,
Vi hade även ett lego party! 
 
Vid halv 6 kom Emma hit och vi åkte för vår sista hike som vi har med collage marin. Det var otroligt vackert. Men jag och Emma som dagligen är på gymmet, tyckte tempot var för sakta.. haha
 
Nu måste jag rusa! Hämtar brody om 20 min!
 
// The translate is coming a little bit later! 
 
 
Till top