Isabelle

¨Dolores Park!

My second au pair year Permalink0
Min helg började som sagt Söndags. Så det första jag gjorde var att ta en öl. För att jag kan liksom.
Mötte upp mina vänner på ett ställe nära gymmet. Vi satt mest där och hängde. Försökte övertala Jon att åka in till Dolores park i San Fran med mig, för tjejerna var där, och jag ville absolut inte åka själv. Så till slut fick jag med honom. Det tog nästan 2 timmar för oss att komma rätt, men oj vad kul vi hade när vi väl var där. Vi drack, hängde och bara hade det så kul. 
 
Vi åkte hem efter några timmar och jag sov redan vid 12. haha
 
 
 
 
Igår har spenderat dagen med Jon. Den enda människa här som är ledig på måndagar som jag är. Så vi bestämde oss för att spela minigolf "det är typ 5 min härifrån" sa han och jag tyckte det lät bra. Bara det att 5 min tydligen var 35 min.. Jag var helt slut i värmen och med mina skor. 
Själva spelet var kul dock. Han vann.. Av ren tur, Men jag fick en hole in one iaf! =)
 
 
 
 
 
 
Till top