Isabelle

Then and Now!

my au pair year Permalink0
Jag vart CHOCKAD när jag såg dessa två bilder från min au pair mapp! Dessa två bilder tog Jessica i Maj. Jag tror jag hade vart här en vecka eller så. Men ser ni hur jag ser ut ? Jag ser ju inte tjock ut. med Defenetivt större! Kolla bara på bilderna nedan, den första tog Viivi på mig i December, och den andra är från i fredags.. Ser ni skillnaden ? 
 
December.. 
Februari..
 
 
Jag var helt hundra på att jag skulle gå upp i vikt här. Men det visar sig vara tvärtom. Jag tränar inte allt för mycket, jag försöker så gott jag kan, men är inte riktigt en "träningsmänniska" på det sättet. Hoppas det ändrar sig då jag måste gå upp på morgonen. Nu kan jag ju sova hur länge jag vill.. 
 
Men hur som helst, att äta rätt och försöka röra på sig verkar hjälpa. Eller så är det bara att jag är lycklig. Hur som helst, har aldrig vart så självsäker som jag är nu! =) Nu saknas bara mitt 6 pack (japp , magen har allt fått smällen.. ) 
 
 
 
 
Till top