Isabelle

random pics!

My second au pair year Permalink0
Lite random bilder från mobilen som jag tagit under augusti månad! 
 
 
Brody och Takoda tog det lugnt i gräset. 
Vi bakade en paj. 
en blåbär smul paj! Som brody ÄLSKADE!
 
 
Var på hejdå fest för Lina. Denna bild var tydligen den enda som togs som är synlig.. haha, fast jag var nykter. Ifs var det malin som tog bilderna. Det bjöds på tacos och dricka (vatten för mig) Så en himla bra kväll.
 
 
Jag och Jon gick in på en leksaks affär för att hitta nåt åt Brody . Slutade med att vi gjorde detta pussel i cirka 20 min. haha
Emma och jag åkte till Target och såklart lunchade vi på Panera bread. Broccoli/cheddar soppan där är himmelsk! 
BBQ med Emma! 
Och Paj till efterrätt! 
 
Vilket hon oxå älskade! 
medans jag njöt av steken! haha
Vi var ju så fulsött klädda den kvällen haha
Och så skypade jag med familjen som var i Grekland. Här är paps och Farmor! =)
Till top