Isabelle

pics

My second au pair year Permalink0
Så nu har jag kommit i fatt lite här i bloggen. så här kommer det lite randoms bilder från veckan .
 
 
åt frukost med jon en morgon. 
det var bra mycket mat. 
och den där pannkakan skulle tydligen vara svensk... in my ass
 
detta var så sjukt läskigt! jag stod ensam vid receptionen vid gymmet och hörde hur ett kvitto skrevs ut. jag frågade jon om det var han och han sa nej, när vi kollade på det stod det "help me" detta var alltså innan stägning vid 10 tiden! tror ni vi freak ur ? det hände två kvällar till, sedan kom jons arbetskompis och erkännde att det var han,.. haha. bra läskigt var det i början dock!
en lite sommaroutfit! 
min debut på in and out 
var väl heelt ok.. 
 
sedan var det dags för min lediga kväll. middag och drink blev det! 
beställde en margaritha men fick typ 4 eftersom dom lämnade den där silvriga saken som var full! mums
jon beställde "all u can eat ribs" efter en potion var han färdig.. haha
monkey man . 
Vi hälsade på Leo som jobbade. 
och träffade sedan kristin och gick ut! 
en helt okej kväll blev det! 
i
idag har jag och brody lekt ute i poolen. hade vatten krig som han vann , såklart. han satt i vattnet vi andvände. 
its on. 
 
 
Till top