Isabelle

Jons Birthday!

My second au pair year Permalink0
Min vän Jon fyllde 30 år den 1 Augusti. Så det blev en helgs firande för honom i början av Augusti.
 Så dagen innan så gjorde jag och Emma en tårta till honom! Vilket var inte det lättaste.. Men jag måste säga att vi lyckades bra. Den var såå god. Enhörningen är för att Jon är i stort sett beroende av "charlie the unicorn" videorna .. haha, han kan kolla på dom hur många gånger som helst. Ungefär som det är med mig och Bambee.
 
Mellandelen i tårtan.. haha!
och resultatet! Jag gjorde enhörningen! (enda jag fick göra... haha!)
 
 
Och så åkte vi till Jon och åt tårta och myste till Charlie the unicorn filmerna =)
 
Jag Leo och Jon åkte sedan ut för att ta en drink. Lyckligtvis var jag ledig hela fredagen! 
 
Den här bilden är så rolig. Jon sa nåt om Sverige, och jag ger han en hatblick medans han försöker skratta bort det.. haha
rum and coke, en av mina favorit som brian lärde mig att dricka! haha
 
På fredagen sedan så fick Jon sin present från mig. En slushee maskin! haha
 
 
 
 
Vilket också funkade! typ, det vart cola överallt dock haha
 
 
 
Efter det fick Jon bestämma vad vi skulle göra. Och det blev en bio. Herkulez var filmen vi såg , och den var faktist ruskigt bra! 
Jag åt sushi till lunch!
Och såg att Mockingjay är på G ut!! så taggad (såg en bit av en trailer igår när jag var på bio, och jag blev helt extas!!
birthday boy!
 
Senare på kvällen åkte vi på middag med Emma och Leo
 
Emma Var nykter, men ville ändå ha en bild med en drink i handen haha
Min mat. 
Emmsi och jag!
Och jag och jon under middagen!
 
Efter det så drack vi lite mer innan vi gjorde oss klara för utgång med resten av gänget. Beerpong och annat skoj blev det innan vi drog ut! Var hemma vid 1-2 tiden så var inte en galen kväll! 
 
Dave, Jon & Keller. 
Emma och Leo (den här bilden borde gå till historien. Det är sällan man ser Leo le! haha)
beerpong! självklart så fick jag ju dricka emmas öl oxå haha!
Keller och Jon
Emma och jag på G ut
Keller, Emma, Eddy och Dave
Katie , Jon och en tjej jag inte har nån aning om vem det är haha
 
 
Det var den första helgen i Augusti =) Lördagen och söndagen blev det bara jobb för mig! 
Till top