Isabelle

14 Augusti

My second au pair year Permalink0
Jag har verkligen ingen tid eller lust att blogga om dagarna. Och när jag väl får det så får jag panik över hur mycket jag missat. Jag ska försöka bättre mig. Vet ju att det är så många som vill veta hur jag har det. Även för mig själv i framtiden. Är så  kul att gå tillbaka och läsa om äventyr osv.
 
Så nu börjar vi om lite grann, dagarna är så lika nu förtiden. Så tänkte berätta om dagen och så får vi alla hoppas att det blir bättre! Massor av mer bilder från Brians vecka kommer oxå. Saknar han redan.. 
 
Så idag hade jag två grabbar. Brody hade sin vän över. Vilket jag bara tycker är skönt. De lekar och har kul och jag springer efter och städar. Jag får ju lite extra pengar för jag har Brodys kompis, så jag klagar inte =)
Vi gick till parken här i närheten och Emma och hennes hostkid kom oxå. Otroligt skönt att ha en annan vuxen.

Jag var ledig vid 4. Så jag tog datorn och åkte till ett Café i närheten för att uppdatera bloggen i nån timme. Det var bara det att datorn ville absolut inte starta. Så jag åkte till gymmet istället. Jag hängde vid affären som ligger bredvid med mina kompisar som jobbar där. En av mina vänner började precis sälja smörgåsar. Och jisses vad goda dom var. Jag tränade lite med Emma, hängde med dom andra och åt smörgås. Var hemma vid 8 redan, vilket var skönt. 
Vanligtvis är jag inte hemma förens vid 10-11 eftersom jag tränar sent. Nu fick jag chansen att träna tidigt. Och sen  dess har jag hållt på med bilder och uppdaterat här. Så förhoppnigsvis blir det mer nu =)
 
 
Till top