Isabelle

sprängande huvudverk och planeringsdag!

my au pair year Permalink0
Idag blir det nog bara en dag hemma. Det är tredje dagen jag har en sprängande huvudverk, så känner inte för att göra något. Förstår verkligen inte varför jag har det heller. Plus att mina ben värkte som tusan när jag vaknade. och det förstår jag inte heller. kan det vara järnbrist eller något ? nån som vet vad det kan vara..? 
 
Hur som helst, i Fredags så åkte jag först till THA för att se lite på high school football matchen som var. Men det var verkligen packat med folk, så var inte där alls länge. Åkte till bluffton för att möta upp tjejerna. självklart var jag ju en timme sen så de hade redan ätit. snälla som de var så stannade vi till vid ett ställe så jag fick i mig nåt med. och jag lovar att jag såg killen i American pie, där. Han som är lite intim med pajen. Killen på stället vi var vid var en kopia! nästan så jag gick och fråga honom.. 
 
Efter det var klockan redan halv 12 och vi alla var bra slut. jag hade som sagt den här jädra huvudverken så jag ville oxå bara hem. så det blev en skön kväll med tjejerna men oxå tidig.
 
Igår låg jag typ i sängen hela dagen. Huvudverken gav sig inte. vid 3 tiden började jag få liv igen efter nån alvedon liknande tablett. så vid 6 åkte jag in till Bluffton för att se på bio Med Angelica. Vi valde att se Prisioners, som ni kan läsa om i inlägget under.. sååå bra!
Och efter det stannade vi och åt Froyo, som oxå botade min huvudverk haha. så det är ju en anledning till att äta det oftare! längtar tills Mamma och Roger får prova på det. och Pappa och karina! är så ljuvligt gott! :)
 
Så jag och mitt kära huvud som jag vill kapa av mig, var hemma vid 11 tiden igår. och jag somnade så fort. Jag förstår inte hur jag kunde vara så trött. gjorde liksom inget ansträngande. 
 
Så idag, vaknade med huvudverk, självklart. Men det känns bättre nu. SItter nu och funderar på vad jag ska göra med dagen. Klockan är snart halv 11 på förmiddagen här. så jag har hela dagen på mig. Hade en fundering på att åka in till Savannah för att möta upp några au pairer. men jag tror inte jag pallar att köra bil idag. Kanske till affären och se om jag får hem nya the sims spelet ( haha nööörd) men vi får se. Får ju alltid så dåligt samvete om jag bara är hemma. Men hela oktober blir det fart. något varje helg, så en lugn helg är jag värd innan det. 
 
Men jag pallar inte den här huvudverken dock!! 
 
En gammal bild på en bakis Issa, men så här känner jag mig nu. 
 
Om exakt 52 dagar får jag krama om dessa två igen!! <3
(Så idag ska jag även planera veckan då de kommer hit!)
 
 
har en även bokat in resa till Washington DC om 20 dagar!! så taggad!!
 
Till top