Isabelle

Humörsvängningar!

my au pair year Permalink0

Idag är de lite jobbigt. Tror min otur har visats sig rätt ordentligt här nu. Förstår inte hur jag kan ha så pass mycket otur med grejer. Och en annan tanke såhär på kvällen är om det finns nåt att ta för att förbättra minnet? Glömmer ju både de ena och andra.

Jag saknar min familj och mina vänner. Jag vet att de finns för mig , speciellt nu. Men skulle så gärna vilja krama om mamma just nu.

Tror det är dags för en viss vecka just nu för mina känslor är både upp och ner hela tiden. Jag älskar mitt liv här och mina fina värdbarn. Det är som sagt fortfarande en stor förändring. Ett helt nytt land tar ett tag att vänja sig vid. Men jag tycker jag gör de bra.

Det är en blandning mellan en enorm hemlängtan och glädje av att vara här just nu. Måste ju ha såna dagar oxå.

Nu ska jag slå på twilight och dricka mitt vatten. Vi hörs imorgon


Never let the fear of striking out, keep you from playing the game!

Till top