Isabelle

Godmorgon och 1D

my au pair year Permalink0
Finns det något som är så magiskt som den första kopp kaffe man tar på morgonen ? nää, jag tror inte det. Man blir liksom en helt nu människa på två sekunder..
 
Igår jobbade jag kväll. jessica hade sin kompis här och så mina två grabbar. Och ingen var trött nog att ens slå på en film. Kändes som vi hade party i huset. Tjejerna var hyper och ville göra allt på samma gång, Christian sprang efter dom och försökte hänga på . han tröttnade till slut. kan förstå honom, haha!
Själv underhöll jag mig med att hjälpa storgrabben att sortera football kort. tror grabben har mer än 300 kort. var helt slut i skallen till slut! Somnade till Hobbit sedan, var rätt trött. 
 
Idag vaknade jag upp utvilad och pigg. har precis ätit frukost och sitter nu och kollar på one direction videos. Jessica har blivit helt galen i dom efter hon såg filmen, så vi lyssnar på deras låtar 24/7 . och nu har jag total fastnat för dom med.. Jessica är så rolig. Varje gång hon här dom utbrister hon "DOM SJUNGER SÅÅÅÅ SÖÖÖTTT!" ungefär som den lilla tjejen i Despriclbe me gör när hon får en enhörning "its sooo flufffy!"
 
Den här är min favorit
(känner mig som jessica när jag hör den!
 
 
Till top