Isabelle

Torsdag!

my au pair year Permalink0
Alltså, nu när jag är van att gå upp tidigt (typ van, fortfarande såå jobbigt) så blir det bara tråkigt att bara vara hemma. Ifs har jag en del saker att tag i. Men oftast blir det annat. 
tror jag valde rätt med att fortfarande vara kvar i skolan även om jag inte behöver. Det är så skönt att ha något hela dagarna. Även om det suger att köra så mycket. 
 
Så dessa dagar har varit helt ok. skickat lite viktiga mail, vart ute med Savannah osv. Önskar verkligen jag hade en annan au pair närmare som jag kunde hänga med. 
 
Hur som helst. dagarna har ändå vart stressiga. Vilket jag gillar. Jag gillar när det går undan och något är planerat hela tiden. Till en viss mån. Jag vill inte springa och vara alldeles blöt av svett. Men när man har nåt inplanerat hela dagen och även tiden för de. Det gillar jag.
Som i  Måndags när jag först skulle hämta JC´s syntest, sedan hämta barnen, ta med alla 3 till Wallmart för att beställa glassögon till JC, sedan ta honom tillbaka till skolan och ta de andra två hem. Fixa ihop allt och ta fram kläder till dem för att sedan ta med dem till Fotbolls träning. Där väntade jag i cirka 40 på Jessica och tog sedan henne till hennes cheer träning. 
Det är såna dagar jag gillar. Specieillt när barnen är på bra humör. Om dom är griniga och arga är det absolut inte kul. Och man är sådär skönt trött när man kommer hem att man bara däckar. 
 
Annars har dagarna vart som vanligt.  Träningar varje dag. så mycket bilåka. Ikväll är det även Footballs match för JC. Och jag har börjat förstå football mer och mer. Att spela det på gården med en 7 åring funkar verkligen.  Jag är verkligen ingen expert. men nu vet jag när jag ska bli exited och när jag ska bara sitta och "sura". 
 
På Lördag har jag oxå en 5k att springa. Alltså 5 km igen . Denna gång är det genom Color Vibe. Då folk kastar färg på en samtidigt. så är bra taggad på det. Det är jag och au pair tjejerna som ska springa! Efter det ska jag hänga med ungarna en stund och sedan får vi se på kvällen. 
 
Och nästa helg  är det äntligen dags för Washington DC. Så taggad! :) är så himla taggad på att flyga igen! haha
 
nu har jag precis sagt hej till mormor och morfar! gud vad jag saknar dom. men snart så ses vi igen! <3
 
Lite bilder från Systemkameran! orkar inte lägga upp alla! 
 
 
en av grabbens footballs matcher. vet inte om ni kan se honom, men han är numer 52 :)
Viivis värdbarn Robert är så söt att jag dör. Här provar han att sitta i min bil. 
 
 
Sen lite bilder från helgens partaj för Anni!:)
Jag och viivi överaskade Anni med en Tårta
Chockladtårtan!
 
sedan blev det lite drick spel! :)
total älskar det här med röda muggar. känns verkligen American pie aktigt! 
Viivi ja Linda!
Vanessa! 
Annni bannnani!
 
Tack tjejer för en grym kväll!
 
Till top