Isabelle

Skola!

my au pair year Permalink0
Sitter i skolan nu och har precis fikat. En av mina klasskompisar ska flytta till Japan. så de hade ordnat en "hejdå-fest" . jag som planerade att var nyttig idag ändrade mig helt när jag såg att de hade morotskaka. Kan vara en av mina favorit. Dock är mammas morotskaka. bäst. PUNKT.
 
Dagarna har vart bra. Har vart jobb och träning. Och nu har även skolan börjat igen efter lite uppehåll.
Har även blivit beroende av Walking Dead! Bästa som finns just nu lägga sig vid 9 tiden, kolla på ett eller två avsnitt och äta en protein kaka (om träning vart bra)
 
Imorgon åker jag som sagt till Washington! vid 6 tiden på morgonen går planet, så blir en tidig dag. Tror vi måste gå upp vid 4.. Men ska köpa med mig en redbull som jag ska till frukost. hehe!
 
Idag kommer även några släktingar hem till oss. Det är Christys syster med familj. Har redan träffat dom en gång. De var med och firade mig när jag fyllde 21. Men det ska bli kul att se dom igen.
 
Sen ikv har JC ytterligare en match. Hoppas på att hinna se den. Måste även packa. Sen åka till Viivi för att sova hos henne. Hon blir lite närmare flygplatsen..hehe. 
 
men nu måste jag återgå till matten... hörs sen! 
 
 
Just nu, dricker min proteinshake och lyssnar på läraren. lite halvt uttråkad.. hehe!
 
Till top