Isabelle

Tess besök!

foto, mina bästa!, minnen, my au pair year Permalink0
cab i november är inte så pjåkigt ;) 
halloween pynt deluxe lite överallt! detta var utanför mitt gym!
 
Hallooowweeen! snacka om att våran utklädnad gick hem!
 
världens godaste äpple! for sure.
 
Fia med Jessica och Christian! 
middag med tjejerna! =)
lunch!
 
 
Hilton Head! 
Manikyr + pedikyr! självklart fick jag den värsta ever........ 
 
Häng med prinserssorna! 
vårt hotellrum när vi drog ut =) hela rummet var täckt med speglar! haha
träffade några sköna tjejer!
Jag och Nick! 
 
Lagom glad över att få maten serverad på donken 3 på natten.. haha!
Denna medarbetare vart typ helt kär i mig. han tyckte jag såg ut som Lily i HIMYM så han serverade mig maten så slapp stå och vänta. medans tess fick vänta på sin mat! haha, för söt snubbe! 
filmmys med prinsen medans tess packade. Älskar verkligen dessa bilder. Hur mysiga är dom inte ?! 
När tess sedan åkte var det dags för Au pair möte. Jag som var lite halv dålig orkade inte riktigt klä upp mig, men kolla bara in mina mexikanska vänner. Hur fina är dom inte ? och snart lämnar dom mig =( mina tjejer <3
Jag och fina Vanessa! syns att jag var lite halv dålig. halsduken i högsta hugg! haha
och en liten ego pic i solen! =)
 
Till top