Isabelle

bye bye!

my au pair year Permalink0
Hej kompisar!

Nu för bara nån timme sen åkte mamma och Roger. Stod som ett litet barn med tårarna rinnandes längst kinden när jag såg bilen rulla iväg. Är så ensamt nu. Har ju haft dom hela tiden.
Det ska oxå bli skönt att komma tillbaka till mitt liv. mina rutiner och inte behöva tänka på andra förutom mig själv och barnen. och att få mitt rum tillbaka!
Har fått ett nytt täcke och lakan av mamma och Roger, så jag kommer sova helt underbart inatt. Har även en julstjärna uppsatt som jag fick av dom.
Och så har jag köpt massvis med ljus, så jag ska visa allt det ikv när det är mer mys stämming! =)

Jag ska blogga mer sen med bilder och annat . Just nu känner jag mig lite nerstämd. Så ska dricka min julmust, äta mitt (SVENSKA) godis och slå på en disney film. det ena rätta!

Hörs sen!
bild från en av de första månaderna här! promenerade på stranden med min vän Charlotte och såg delfiner leka i havet. Helt otroligt! 
Hur jobbigt det än är att säga hejdå, är det här fortfarande det bästa jag gjort! 
Till top