Isabelle

Bildbomb, Thanksgiving!

Resor, foto, my au pair year Permalink0
Nu har det vart några riktigt hetsiga dagar. Jag och barnen har vart ute i stort sett varje dag, och det är inte varmt här. Så jag förtjänar att sitta inne i värmen en stund.
 
Så dessa dagar har det vart mycket jobb, firade för barnens farfar, thanksgiving och mycket annat. Det är enklast att visa bilder än att berätta, så här kommer en riktigt bildbomb! =)
 
 
 
Häng vid brasan!
spel med prinsen! 
 
Fest för barnens farfar med ostron. Riktigt gott måste jag säga! 
Jag , George och barnen åkte iväg till ett ställe där de hade massor av spel och aktiviteter för barnen. Var faktist riktigt kul. Och huuur  söt är inte den här bilden när Christian dansar med en liten 2 årig tjej ?! jag dog söthetsdöden när jag såg dom!! 
Mer bilder från firandet av farfar John! =)
 
På självaste Thanksgiving dagen började barnen med att spela football med deras kusiner! 
jag gjorde "svenska" köttbullar. självaste köttbullarna fuskade vi lite med, med såsen är så svensk den kan bli. Det var väldigt populärt och många frågade om mer! =)
JC, David och Christian! David har alltid minst en unge efter sig när han är med oss. 
Maaaaat!
prinsessorna ville ha dockorna med sig vid bordet! =)
barnbordet!
sen gick barnen ut och fiskade lite grann. 
Och hela dagen avslutades med lite fyrverkerier och en brasa. 
En Delfin höll på och leka eller något vid floden utanför huset oxå. Var riktigt häftigt och se hur den fångande sin mat! Det var alldeles för mörkt för att försöka få en bra bild på det. 
Kommer nog aldirg tröttna på att se de häftiga djuren! =)
Till top