Isabelle

Framme i Ridgeland!

My life Permalink0
Som ni förstått har jag inte riktigt haft tid med bloggen, inte heller nå internet. När jag var på skolan ville vi försöka hitta på nåt tillsammans med tjejerna så mycket det gick. Saknar dom redan faktist. 
 
Nu är jag iaf hos familjen och har även fått internet! :) Awesome! en ny telefon oxå! Resan hit var helt okej, flyget från New York till Atlanta var chill, det fanns wifi på det planet så satt mest och chatta med pappa. Flyget från atlanta till Savanna var det mer trubbel med, förseningar och grejer. höll på dö av stress och värme. Men till slut kom jag fram och vart hälsad av Christy som stod med en fin poster som Jessica hade gjort och blommor :) Efter vi hämtat mina grejer drog vi för att kolla på ungarnas baseball game , så då fick jag träffa hela familjen! och bra många andra med! Verkligen en stad där ALLA känner ALLA. Efter matcherna åkte vi och åt mat sen visade Jessica mig runt och sedan var jag så trött så visste knappt var jag hette! haha. Älskar min säng här btw! så stooor och skön! kommer sova som en drottnig i ett år!
idag vakna jag vid 8 tiden. drog mig lite innan jag gick ner till resten av familjen, åt lite frukost och sedan åkte vi för att storhandla . så har vart på Wallmart för första gången. och snacka om att det är stort. man hittar verkligen ALLT där .
 
Nu är vi hemma , tror alla är lite små trötta , jag är just nu uppe i min lägenhet och tar igen mig lite. ska snart gå ner till de andra och se vad de ska hitta på ikv. Tror Jessica skulle på sleep over party .så vi får se vad vi andra hittar på.  :) bilder kommer upp sen när jag kommit in lite mer här! 
 
Så länge får ni några från FB 
 
 
 
 
Till top