Isabelle

Ny vecka!

My life, musik/videoklipp Permalink0
Vad sur jag blir på min iphone ibland. har försökt hela helgen att lägga upp ett inlägg + bilder. men självklart, funkar det inte..trött jag blir! 
 
Hur som , Helgen har vart riktigt bra! i fredags drog jag till Robin och hängde med han rasmus och Max, meningen var att vi skulle ut på strömpis. men vi träffade ett gäng tjejer som vi hängde med och käka med. dock var dom bara 17, och jag var as taggad på strömpis. så jag tvingande med mig Robin dit. Tråkigt dock att det var mest yngre människor. känner mig gammal! haha! Efter strömpis fick jag äntligen min efterlängtade kebabtallrik! ALDRIG vart så jävla gott! 
 
På lördagen sen så åkte jag hem vid 12. käkade pizza med familjen här och sedan dog jag lite på soffan. senare på kvällen åkte jag in till Joanna för en myskväll, men jo tjena, blev några glas capten morgan och sedan var man på G igen! drog till henke där det var bra jävla mycket folk alltså! sjukt kul, tror jag gick hem vid 5. 
 
Igår så var jag död på pappas soffa hela dagen.haha! måste verkligen försöka bli lite piggare på helgerna. på kvällen sedan firade vi Elin som blev 19 i förrgår. så det blev mat och fika. dock kände jag mig bara sliten och längtade efter sängen. Idag är jag därimot mycket piggare! har vart uppe sedan 8! så nu håller jag på att tvättar och städar för fullt. ska även hinna plocka ihop saker som jag funderar på att sälja. 
 
och som vanligt strejkar min mobil. så får inte in bilderna från helgen. Men här får ni iaf en SJUKT rolig video! jag och pappa grät som fan nät vi såg den...
 
 night time.. day time.. night time.. day time!
Till top