Isabelle

Godkväll!

my au pair year Permalink0
Idag har jag haft min "halvdag" alltså bara jobb halva dagen. Började nu på eftermiddan vid 5 så är rätt enkelt. Ungarna har ätit och sitter nu och kollar på tv. Jag sitter vid andra tvn och kollar på The big bang theory, så vi alla är nöjda!
 
på dagen har jag shoppat, solat vid poolen och gymmat. saknar alla au pairer som är ute och reser. tror det bara är ja och Charlotte som är kvar, och hon bor typ en timme ifrån mig. så kände inte att det var nån ide att åka nånstans. tror även morgon dagen blir här hemma, även om jag är ledig. Det är farsdag och vi har bjudit över barnens farfar och ska äta lunch. Men vi får se. Nästa helg är de delfintur med de andra au pairerna som gäller! :) 
 
Det blir nog defenitivt ett besök på gymmet imorgon. Verkligen blivit beroende. och sen jag kom hit, började äta nyttigt och börjat träna så har jag gått ner 7 kg!! Vilket skrämmer mig lite, vill absolut inte bli bara skinn och ben. så tror att det nyttiga får bli lite mer bara. Yoga kan vara det bästa jag testat på ! aldrig vart så öm i kroppen. värkte i muskler jag inte ens visste jag hade! och man känner sig så smidig efteråt. lätt att jag ska försöka gå på det så ofta jag kan. Så alla som vill prova yoga, gör de! bästa träningsättet! 
 
Annars har dessa dagar vart som vanligt. inte så mycket märkvärdigt. Börjar längta tills jag kan börja resa lite mer. Just nu har jag "bara" en resa till NYC och en till Charlotte (staden) i Juli/augusti. vi får se om det blir mer :)
 
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva , så vi hörs sen :)
 
 
sommar issa! woho
 
 
Till top