Isabelle

Sikken Helg!

My life Permalink0
Helgen vart riktigt lyckad måste jag säga! middagen i fredags var både rolig och mysig. och jag måste säga, jag lyckades bra med maten! var bra gott! 
Emma hade även med charader för 5åringar så det var stört kul! visa saker var så lätta att man bara satt och hetsade! efter att vi ätit, spelat spel och fått i oss lite vin vart vi lite sugna på att hänga med några andra på bistro i linde. sagt och gjort tog vi tåget till linde och mötte upp dom andra där. Var faktist riktigt kul på bistro. många man kände som man inte träffat på länge.  
Efter bistro så åkte vi på en efterfest hos Björn. där agerade jag DJ , var kanske inte så uppskattande! haha! Tror jag och linn vandrade där ifrån vid halv 6 och då somande jag lagom fort hos pappa och karina. 
 
var inte så jätte pig på lördagen måste jag säga. ville inte lämna soffan alls på hela dagen. K kom och hämtade mig i storå iaf och åkte hem till honom, där jag återigen hamnade i soffan. var verkligen inge roligt sällskap. somnade från och till hela kvällen. sov sen som en prinsessa hela natten. och nu är jag hemma i storå , städat lite och grejat. familjen kommer vid 7 så ska försöka ha maten klar då tänkte jag. 
 
världsbästa tjejer! <3
 
Nu väntar jag på att familjen Tilton ska ringa mig på skype! sen ska jag börja med maten tills familjen kommer hem! :) 
Till top