Isabelle

Goddag!

My life Permalink0
Åter igen måndag och idag går typ alla tillbaka till vardagen. Själv har jag inte så mycket att göra, försöker lägga ut lite pryls att sälja och grejar med mina papper. annars så är det rätt dött för mig. ett jobb skulle faktist inte sitta fel. typ vad som. 
 
Min helg har vart bra! Finalen förlorade såklart Sverige med 3-1. var så irriterad för att sverige körde så dåligt (enligt mig) men som sagt, USA är ju lite bättre. så är det bara! :) känner på mig att många kommer typ "haha vi vann över er" när jag väl kommer dit. bara spela på att jag då mera är en amerikan;) 
 
Efter matchen var jag som sagt barnvakt åt mina små kusiner Lovisa & Casper! men det var en oerhör lung kväll. Lovisa satt och ritade och Casper och jag kolla film. han var även lite småhängig så bägge somnade vid 22. så satt mest och kolla på film själv då i väntan på magnus och petra! åkte sedan hem direkt efter dom kom. 
På söndagen var jag rätt seg. åt mat med mamma och roger och följde sedan med dom för att först åka till cafét en snabbis, sedan hälsa på bror & Lina, och slutligen åkte vi till Sanna, Patrik och Milo! 
En riktig charmunge det där! tror både jag, Roger och mamma fick håll i skrattgroparna när vi busade med honom.
 
Sedan var det en lugn kväll med dom. jag ordnade lite tonfisksallad och kolla på en film innan jag somnade.
 
Till top