Isabelle

Lindesberg!

My life Permalink0
Den lilla älskade patetiska håla som i stort sett har mottot "Det du inte vet om dig själv , vet alla andra" .
 
När jag böt skola från Storå till Lindesberg gjorde jag verkligen världens bästa val! jag är fortfarande grymt nöjd över valet idag och jag vet att jag inte hade vart lilla söta snälla Issa annars . Jag hade inte fått de vänner som är mig varmast om hjärtat, och jag tror att hela min värld skulle vara åt ett helt annat håll. 
 
Men, det jag vill komma till med detta inlägg är att jag tycker att männsikor beter sig så himla dåligt mot varandra! Det är väl visserligen så överallt, men av egen erfarenhet är det väldigt mycket i linde. Det är en stad som gillar att snacka. Jag kommer alltid att se Lindesberg som mitt hem! Jag växte upp här. jag hade min första pojkvän här och min första riktiga fylla. Allt man upplever i sin uppväxt i stort sett.
 
Men VARFÖR ska folk ta för givet att man ljugit , svikigt, gjort något dumt för att man hört det från en annan människa ?! liksom , varför inte ta reda på det själv. är man för rädd för svaret eller för att man ska ha fel ? jag förstår verkligen inte det där att bara sluta höra av sig för att man "är helt säker på en sak för att hon och den sa det" . Nåja, ingen större fara skedd, men man blir ju verkligen och undra vad folk tänker med. Inget jag vill lägga energi på iaf! 
 
Älskade patetiska Lindesberg, Ska bli skönt att ta en break från denna stad! 
 
Till top