Isabelle

Lucia!

my au pair year Permalink0
Glad Lucia alla där hemma i Sverige! Här firar vi inget sånt. Men hoppas alla ni äter mycket lussebullar och pepparkakor! =)
 
 

Har ett riktigt glädjerus genom min kropp nu för tiden. Igår kom jag på mig själv med att sucka sådär lycklig som prinsessor gör i sagor! haha. Tänk att jag ska vara kvar i America ett år till, att jag har en sån fin familj nu, och att min pappa och Karina snart kommer hit!! :) 
 
Ikväll ska jag ÄNTLIGEN se Hobbits!!! Är så otroligt taggad! För ett år sedan såg jag första delen med Kalle, samma dag som jag och min familj sa ja till varandra. Ett år senare och jag är här =)
 
Imorgon blir det som jobbdag hela dagen, Börjar redan vid 8:30 sedan blir det bullbak och bio med barnen! tror det blir en toppen dag! =)
 
En tillbaka blick på ett av mina bästa minnen! Mina fina vänner kom på middag och kvällen var HELT perfekt! Tack för att ni är så bra <3
 
Till top