Isabelle

Godkväll!

my au pair year Permalink0
Idag hade jag mina två sista test i skolan. Vi får se imorgon hur det gick med dom. Och sen, efter imorgon, är jag klar med min skolgång här!! Gud vad skönt det ska bli att kunna göra vad jag vill på förmiddagarna! Just nu längtar jag allra mest till att sova och träna. 
På torsdag har jag även en intervju angånende mitt au pair år. Skriver mer om det då =)
 
Så idag, kom hem från skolan, slängde i mig lunch och åkte till barnens skola. Idag var det dags för första basket matchen. Och det var samling redan direkt efter skolan. Som tur är Fick Jess och JC åka med några kompisar så jag och Christian kunde åka hem, göra läxor och sedan åka till matchen med min hmom. Det var alltså min första riktigt seriösa basket match jag såg. Jag vet inte om man kan kalla mellanstadie basket seriöst, men det kändes seriöst. Föräldrar hejade och skrek och ungarna körde på för fullt. Snacka om att jag kommer bli en sport expert när jag är tillbaka i Sverige. Men jag gillar det oxå. Kanske ska satsa på att bli en sport komentator som pappa alltid skämade om att jag skulle bli för jag pratade så fort när jag var liten..? 
 
Efter matchen mötte vi upp min hdad för en middag på ett ställe. Satt och funderade på att fota maten. Men sen kom jag på, Är det verkligen nåt ni vill se? vad jag äter? Det var en grekisk sallad för er som undrar. Inte den godaste jag ätit, men den gick ner. 
 
Nu är alla barnen duschade och ligger i sängen. Jag ska lägga in lite bilder och kolla lite Big Bang Theory och sedan ett avsnitt av Walking dead och sen är det godnatt! =)
 
Så här ser det ut när jag är på väg till skolan. flaska 1, isvatten. 2, vanilj latte. 3, banan smootie!
Perfekt för en förmiddag i bil och i ett klassrum.
 
 
 
Julpynt är uppe i huset! =)
 
Läxläsning för grabben! 
 
Hade, som vanligt, en gnällig hund efter mig.   Här är en kille som är taggad på överkörning, dock får han vänta några år till. Så stor får han inte bli än!!
 
och så några bilder från matchen! 
 
Nej nu vart det så mycket senare än det skulle (suttit i en timme med bilderna) Så walking dead avsnittet får jag spara på. Nu är det sova som gäller!
 
P.S, När jag får mer tid sen kommer det upp fler bildbomber på bilder jag glömt bort att lägga upp! =)
 
 
Godnatt!
 
Till top