Isabelle

Årsresume Del 1: Jan-mars!

minnen, my au pair year, årsresume 2013 Permalink0
I början av 2013 bodde jag hemma vid mamma och Roger och jag dejtade Kalle. I början var jag arbetslös och jag kommer ihåg att jag höll på att bli galen. Städa, laga mat, hjälpa mormor med saker och kolla på tv sysselsatte jag mig med. 
 
 
Januari! 
 
En mys onsdag i början av Jan med kalleballe!
 
Sverige vann mot Ryssland på straffar, och gick till final mot USA! vilket ögonblick det var!
Såhär hittade man mig ofta. Kaffe i handen framför datorn med att fixa au pair saker, jobbsökande osv.
Skypade mycket med familjen oxå =)
 
mös med vovven framför finalen.. Sverige mot USA! Som USA vann!
 
Hälsade på lill prinsen som hunnit fylla 1 år då, Idag är han redan 2! 
 
Hälsade på fanny och Nova och bebis magen! Då låg lilla Leon i magen och jag var säker på att han var en Meja =)
 
Bjöd mina favoriter tjejer Linn och Emma på middag" =)
 
En riktgit lyckad kväll! 
 
lillbilen kom in i bilden! Så den blev "min" i några månader =)
 
hitta en planka hos mormor och morfar som jag gjorde så fin! 
 
En vacker vinter promenad med Mamma och Roger! 
 
Det här var min drog.. 50 nyanser och kaffe. Nu när jag blickar tillbaka så vardet ju rätt nice att inte ha ett jobb...
..fast ändå var det nog bra att jag fick ett jobb annars skulle jag sett ut så här! haha
 
Februari!
 

Fick jobb som vikarie =)
 
Åt världens godaste semla med Tess!
 
Famijemys! Tänk att vår störtsa sorg detta år var att förlora Emma.. 
 
unnade mig en Pedikyr som jag fick i julklapp! =)
 
Taco mys med Elin och Karin! En otroligt rolig kväll där jag även sov kvar hos Karin. Saknar dessa stunder.
 
Jag var glad och excisted för e kommande månaderna =)
 
Tvingade Kalle ha frukt mys!
 
Mös väldigt mycket med min prinsessa! vilket jag idag är tacksam över att jag gjorde!=)
 
Fick VÄRLDENS finaste rosor (och dyraste!) av kalle. De var så otroligt vackra..!
 
Annars hände jag med Emma, Linn, Farmor, mormor, morfar , mamma och pappa osv.. Mycket jobb denna månad oxå! =)
 
 
Vi avslutade Februari för att ha en Babyshower för Fanny! En otroligt lyckad och rolig kväll. Kollar fortfarande på filmerna från kvällen och skrattar.. måste skicka dom till fanny nån dag. Hon kommer dö! haha
 
Tyckte själv vi hade gjort ett väldigt bra jobb! =) 
 
Massa paket till prinsen! =) vi trodde ju som sagt de var en flicka, så vi gick in på rosa lite mer än de blåa! men vi lever ju på 20 talet som sagt! haha
 
Mars!
 
Fick mina flygtider och biljetter till Amerika i början av Mars. Snacka om att jag var glad! =)
 
Tog en vinter promeand med Fanny och hundarna när jag slutade jobba! =)
 
Mös med pappa och Karina!
 
min fina saknade älskade unge fyllde år! Åh vad jag saknar henne och hennes systrar!
 
Festade med Tess igen! 
 
Hängde med Kalle i hans nya lägenhet och träffade världens tjockaste katt!
 
Hängde med mina favorit bröder. Vad jag saknar dessa killar..
 
fortsatte laga middagar åt familjen på Timotej och vi började även äta ute på verandan =)
 
Jag, fanny, Lena och Filip åkte till min moster för att mysa med alla djuren! 
 
En månad med mycket jobb, planering av min resa, festande , häng med familj och med fanny! En väldigt bra sista hel månad innan självaste April kom.. Månanden jag skulle åka och förändra mitt liv förevigt..
 
 
...Näste del kommer så småningom! =)
Till top