Isabelle

sista dagen på storåskolan

My life Permalink2
Så, det går ju lite framåt med det här att blogga. tummen upp för det! Nu har jag nog även mina tre 4-5 klasser som kommer titta in då och då , ett litet meddelande till dom:  Ni ska veta att jag är grymt glad över att fått lära känna er, ni är så fina och härliga ungar, även om jag blivit arg ibland. Självklart kommer jag sakna er. och hoppas på att mina au pair barn är minst lika goa som ni! Jag är en väldigt stolt vikarie som har haft er! :) och GLÖM EJ att gå på R 50 hela sommaren
 
Annars har det vart en bra sista dag på Storåskolan! lite huvudverk då och då, men det hör till! Älskar verkligen att vara lärare! Direkt efter jobbet åkte jag till Felicia och fixade mina naglar, så nu har jag långa fina välfixade naglar! får se hur länge dom håller!
 
När jag kom hem sen var jag hemma själv. Vilket var grymt skönt. jag tog det lugnt, kollade på tv och bara var. gäller att vila upp sig ordentligt nu. kommer vara så jet-leggad sen. och packning har såklart blivit mer skjutet. men imorgon ska jag göra klart allt! PUNKT!
 
nej men nu är jag såååå trött. så ska slå på en film och sova! :)
 
Håll tummarna på att vi hörs imorgon! 
 
mina fina naglar! tack Felicia! :)
#1 - - Alva:

Kommer sakna dig Isabelle ! Även fast du var sträng i bland så var du jätte snäll ! Hoppas du får det jätte jätte bra i USA ! :)

#2 - - Ella😎:

Kommer sakna dig fina isabelle,
Ha det bra i Usa och lägg ut mycket bilder!😉💕

Till top