Isabelle

Min första (och en så länge enda) Tattuering fyller två år!

My life Permalink0
 
Dock är jag osäker på datumet. men för två år sedan, efter en otroligt rolig vecka med bästis i spanien, så gjorde jag denna tattuering! Per aspera ad astra! fortfarande så sjukt nöjd, och när jag ser bilder på min rygg utan den känns det så naket. den representerar mig riktigt bra! =) Och snart är de dags för en till förhoppningsvis! vet exakt vad och hur den ska se! är bara så rädd för att ingen kan leva upp till min bild jag har i huvudet. Men det dröjer nog lite till innan de! :)
 
Nu ska jag se klart min andra fikm för kvällen KING KONG har kollat ungefär 1h och 32 min och det är ungefär halva kvar.. snacka om långdragen film. men den är ju så bra! Hade dock vart mysigt med sällskap, men är nöjd med de jag får över telefonen =)
 
Vi hörs imorgon helt enkelt, sleep thigt!
 
Pusskram!
 
 
  
 
Till top