Isabelle

Godmorgon bloggen!

My life Permalink0
Nu är jag uppe efter en jobb natt! I fredags var jag ute med lite polare på nöjes här i Karlstad så mådde inte alls bra i lördags. det var väl för att jag skulle egentligen hålla mig nykter ett tag som jag blev straffad. tappade suget ordentligt iaf. Som tur var skulle jag inte jobba förens på lördag natt, så jag kunde ligga i soffan hela dagen med gott samvete! Jobbet gick oxå väldigt bra, stod i kassan hela natten. och fy vad dryg man kan vara när man är full och ska beställa mat.. och deras lukt.. jag som redan vart bakis höll på att svimma när de kom en med extremt mkt spritlukt. usch.
 
Klockan ställdes ju såklart om inatt, så när klockan skulle vara 3 så vart den 2. så jobbade en timme för mycket. men de är ju pengar! så jag klagar inte:) FIck sedan skjuts hem av min jobbarkompis simon. jättesnällt! går inte bussar på natten så hade blivit taxi annars.
 
Men nu är jag som sagt pigg. somnade rätt skönt vid halv 6 tiden och vaknade för ungefär 2 h sen. egentlgien skulle jag behöva sova mer. men de är så fint väder så blir på tok för ljust. ska nog ta en pw ist :) sen senare under dagen blir de ett gympass! och så måste jag städa samt tvätta! en riktigt söndag med andra ord!
 
Vi hörs senare! :)
Pusskram
 
 
Till top