Isabelle

Godkväll /Bitter

My life Permalink0
Börjar må dåligt igen. den här gången utan smärta. känner på mig att en så sjuk onödigt jobbig förkylning är på G. om febern hoppar på de är de första bästa skjuts till akuten. fått strikta order om att åka in om jag får feber. "då kanske blindtarmen spruckit" ja men jag känner mig lugn! inte alls otrolig naiv över minsta lilla verk nu . Skönt att vara hemma dock. bara tråkigt utan sällskap. men å andra sidan är jag på tog för trött för att vara social. Det är vid såna här tillfällen jag önska jag hade en pojkvän som kunde hålla om mig när jag ligger och nojjar mig. Men och andra sidan. jag vill inte bli kär. inte än i vare fall.
 
Nej de känns som jag yrar mest nu. vilket jag säker gör med tanke på hur lite sömn och hur många nålar jag fått i mig. Jag ska göra mig en kopp chai latte och slå på ytterligare ett avsnitt av Lost. Det blir min underhållning ikv. Medans alla andra är ute och festar på uni. Nåja, ska föröska inte att hänga läpp,
 
Snart får jag träffa min familj och mina vänner i Linde. saknar dom lite extra just nu. Får se om de hinns med vänner dock . familjen är viktigast nu när jag inte känner mig så bra.
 
Ska försöka sluta va så bitter.
 
Känner mig såhär just nu. dock på bilden var jag lika trött men för jävla bakis.
Vet inte vad som är bättre
Till top