Isabelle

Det känns bra att vara bäst!

My life Permalink0
Idag hade jag ju som sagt introduktion med 5 personer till och jag skulle vara anställd nere på City. Men medans jag var på G till Nobelplan där introduktionen var så ringde Monica (resturangschef på nobel) och sa att hon till slut vunnit fajten om mig! (det var hon och citys resturangchef Anna som hade "slagits" om vart jag skulle vara) När Monica ringde igår sa hon att hon hade förlorat, men nu hade hon alltså vunnit! och jag är 10 gånger mer taggad på nobel än city! delvis tror jag de är mer stressigt på city, och mycket ungdommar och fyllon. På nobel är de lite lugnare eftersom de är lite utanför. dock är det öppet 24/7 så känns kul att jag kanske får jobba nätter och kvällar! Cash is king you know!
Hur som helst hon berättade de sedan att jag redan imorgon ska på upplärning och på fredag är mitt första arbetspass mellan 10-19! känns så sjukt bra! dom andra som var på introduktionen visste inte ens när de skulle bli upplärd så kände mig lagom kaxig.
 
Dessutom ringde det andra jobbet jag sökt idag och gav mig jobbet! (baaam) tackade dock vänligt nej tack! även om McD inte är så mycket att hänga i taket så får jag ju ändå pengar för varje timme! det andra jobbet var de bara en grundlön 4500 kr sen provision på 300kr per bok jag gjorde. så tror jag valt rätt. plus att jag saknar att jobba med människor! jag är grymt taggad på det här. så ska sätta mig och läsa igenom lite papper jag fåttt. och göra lite middag! :) sen en snabb dusch och sedan säng,  Börjar som sagt 10 imorgon!
 
Det går bra, helt enkelt!
 
Känner mig så här glad och på topp!
(saknar mamma lite extra nu för vill ringa och skryta! hihi )
Till top