Isabelle

Underbar känsla!

My life Permalink0
Igår vart min ansökan, KLAR! har dock inte skickad in den, ska ta lite mer bilder som jag ska skicka in och även kolla över allt så det inte är nå fåniga stavningar eller liknande! känns helt sjukt att det är på gång nu alltså.. PIRRIGT!
 
Nu har jag vaknat för typ 40 min sen och tagit en dusch och ätit lite frukost. fattar inte hur ja kunde sova så länge. sa åt mamma att lämna Emma här , men tror ni hon kom ihåg de i morse ? näää. meningen var ju att emma skulle väcka mig tidigt för att vi skulle ut och kissa. men ingen väckte mig och jag sov som en liten prinsessa så länge. så ja. det var min tidiga dag. Om en stund ska jag gå ner till mormor och morfar sedan skjutsar dom in mig till linde. ska nog sova kvar där ikv och passa på och träffa lite folk där. we will see. är så himla sugen på att flytta hem igen nu. att åka tillbaka till Karlstad ger mig bara ångest nu.
 
nåja, ska börja fixa med allt!
 
Pussss
 
Till top