Isabelle

Filmtips!

filmtips Permalink0
Igår kväll kunde jag inte sova. det gjorde inte så jätte ont, men det var obekvämt och om jag vände mig för fort då gjorde de djävulskt ont. jag får liksom vända mig i slowmoition om jag ska vrida mig heller nå. är fan inte kul. Nu har det även börjat komma åt mot magen, så det liksom värker hela tiden . mår även illa. så om det inte blir bättre snart så lär jag åka in imorgon igen.
 
Hur som, när jag inte kunde sova slog jag på en film jag tankade ner för några veckor sen, "what yo expect, when you're expecting* Grymt rolig och fin! man vart nästan sugen på att skaffa sig en liten unge. haha! fast nej, nöjer mig med dom barnen jag får på andra sidan jorden! :)
 
Den handlar om 5 par som väntar barn. den är otrolig rolig och fin, och skådespelarna är grymma.
Till top