Isabelle

Svartsjuka klär inte mig!

My life Permalink0

Svartsjuka kan nog vara den värsta "sjukdomen" som finns. Den förstår väldigt mkt. Om det så är lyckan för en annan, vänskap eller till och med om en kille. Försök att se de goda sakerna i världen, om din vän är lycklig, var lycklig med den. Om den hittar en bra kille, uppmuntra den, om den får sin dröm uppfylld, var glad för den! Människor som inte kan vara glada för andra tycker jag så otroligt synd om.. Man missar så mycket i livet.


Nu sitter jag på bussen till Karlstad för en sista gång!!:) ska plocka ihop hela lägenheten och så blir de hemfärd på fredag:) ska bli otroligt skönt! Måste dock få upp min säng hos mamma, sover just nu i en 90cm säng och flippar av ! Inte skönt för fem öre. Men det ska vi fixa :)

Igår vart ni flygbiljett till USA bokad! Känns så sjukt! Längtar som en tok :) dock är de ju såklart nu man träffar en bra kille, fast jag lovat mig själv att låta bli! Men men, ett år i livet är ingenting! :)


(Skit blogg.se som inte går och ladda upp bild från mobilen... Får duga med text nu)

Till top