Isabelle

2020-02-02

2020 Permalink0
wow, det var inte igår jag bloggade.. Eller ens var inne på bloggen. Fick till och med kontakta blogg.ses kundcenter för att ens komma in på den, men nu så! Det känns så konstigt.
 
Mycket har verkligen hänt sen jag skrev för nästan exakt 2 år sedan sist.. Det största är nog att just i denna stund har jag en liten i magen som sparkar och har sig. Japp, jag är alltså gravid och jag och Daniel förväntas få en dotter eller son när som helst. 11 dagar till bf, men det kan ju (och hoppas extremt mycket) bli tidigare. Jag är såå nyfiken på vem det är där inne, hur han/hon ser ut och hur livet blir.. 
 
Jag tänkte att jag ska sammanfatta hela graviditeten imorgon och försöka få ner bilder. Lite besviken på mig själv att jag inte började blogga direkt jag såg det där plusset på stickan i början av Juni. Men jag skrev ner lite tankar direkt då som jag har att gå på. Men det blir som sagt imorgon.. Hoppas detta kan bli permanent igen, att jag skriver här. Ingen aning om någon ens fortfarande klickar in sig här förutom jag när jag blir nostalgisk. Men vi får se hur det blir. 
 
Hur som helst, 2020 nu kör vi! Jag är så sjukt redo för detta år! 
 
 
Till top