Isabelle

Six flags!

My second au pair year Permalink1
Förra veckan var väldigt konstig. Brody var som sagt dålig hela veckan. Så han var hemma från skolan. Så mycket jobb. Stackarn. Nu har han även fått lungiflamation.. Hur mycket kan han få. 
 
Annars var jag ledig från torsdag till söndag. Vilket var gudomligt skönt. Jag gjorde inte så mycket. Bakade en kladdkaka, gjorde spagetti och köttförsås och tog det lugnt. På Lördagen åkte jag Jon och Eddy till Six flags. Och det var sjukt kul. Vi bestämde oss för att åka dit i Oktober oxå. Då är det ett skräck tema. Så otroligt taggad på det! 
 
 
#1 - - Livet som Emma':

Hej!
Efter en lång tids uppehåll så har jag återigen startat upp min blogg. Den handlar till största delen om min liv (såklart), men om du vill få inspiration på mode, inredning mm så är det en blogg för dig!
Kika gärna in och lämna en kommentar!

Kramar

Till top